۱۱ پاسخ

من الان یه ساله رو شش موندم بخدا اگه بگذره🥲😪

برامن دیرگذشت البته من همش مریص بودم براهمین خیلی دیرگذشت برام😿

منکه اینقدر درگیر مشکلات بارداری ام نمیفهمم چی میشه 🤦‍♀️😭

وای منم ۸ روز دیگه مونده برسم‌ب ۷ چ سخته و دیر میگذره خدایااا هر کی ارزو داره بچش رو زودتر بغل بگیره ب ارزوش برسون و هر کی ارزوی بچه داره بهش ببخش مهربونم.

بشدت سریع میگذره

وای خداااا من ک تازه1هفتشوگذروندم3هفته دیگ6ماهموپرمیکنم دقیق3هفته دیگم جابجایی داریم ازالان خودمو مشغول میکنم ک زودبگذره😂

دییییر

برا من شش خیلی خوب گذشت

منم فردا میشم ۲۳ هفته ۳ هفته مونده تموم بشه

من ک فکر نمیکنم بهش.. شل گرفتم زود میگذره انگار

خیلی خیلی خیلی افتضاح و دیرررررررر من ک دارم. روانی میشم
تازه هنوز 5 روز دیگ مونده برسم ب 7😅🫠

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری