این ماه ششم چرا ایقد دیر میگذره🥲😫

تصویر
۱۷ پاسخ

فروردین دیر تموم شده

هشتم ندیدی

من شکمم چرا انقد کوچیکه😐 ماشاالله مال همه از من بزرگتره

منم لباس های تنگ می‌پوشم ک بزور نشون بده شکمم😂😂 وگرنه یک لباس گشاد تر بپوشم اصلان شکمم معلوم نمیشه حتی مادرشوهرم میگه معلوم نیست بچه چقدر لاغر تو شکمت داری ک شکم نداری😑

تصویر

۷رو ندیدی هنو😑الان ۳هفتس تو هفته های اول ۷ماه گیرم

برا منم دیر میگذره 😫

فکر کردم از بازار تره بار عکس گرفتی اول 😫😂

وای فک کن ماه ششم باشه و فروردین دیگ آدم دق می‌کنه 🥹

من ماه شیش زود گذشت
ولی هفت یکم دیر

خیلیییی ولی در عوض ۷مثل باد میگذره😍

وای عزیزم منم تا تموم کردم فکر می کردم می خوام نه ماهگیمو تموم کنم

تازه‌ دکتر من گفت هفته ۲۸ میریدتوی ۷ ماه نه ۲۵ 😩😩😩😩😩

واییی منم تو۵ گیرکردم ۶نمیشه🤣🤣🤣البته خیلی سخت نمیگیرم و حواسمو پرت میکنم به خودم که‌میام میبینم ع رد کردم🤣

مال من بزرگه و بچه هام دو کیلو میشن

دقیقااااااااااا دیونم کرده دیگه

ماه نهمو ببینی چی میگی.ماه نهم خودش نه ماه میگذره😄

بهتره بگیم نمیگذره

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد