ماه هشت دیر تر میگذره
الان انگار یسال تو هفته اولشم😬😬😬
هشتم ندیدی پسسسس
من دو تا بچه تو ماه ۶از دست دادم لعنت به ماه ۶
برای منم خیلییییی دیر گذشت
من ماه ششم گیر کردم تو فروردین مگه دیگه از 15 فروردین به بعد روزا میگذره من تازه9 اردیبهشت میرم تو7
۶ و ۸ خیلی دیر میگذرن
کلا ماه شیش و ۷همینه انگار یکسال اون تویی
ماه ۶ برای من خیلییی دیر گذشت انگار چند سال بود ماه ۷ خیلی بود سریع گذشت ما ۸ هم زیاد دیر نگذشت ولی خب پر از درد بود برام روزی یه درد جدید و وحشتناک تا الان ک ماه ۸ فردا تموم میشه میرم تو ۹ ماه درد دارم ببینم ماه ۹ چجوری میگذره
خیلی ی
چون تو فروردین ماهیم .حالا ما ۹ رو ندیدی😁
شش وحشتناک دیره میره جلو
ماه نه وارد میشود نه اصن دهن ادم رو سرویس میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.