چقدر ماه ششم داره دیر میگذره😞

۱۲ پاسخ

ماه هشت دیر تر میگذره
الان انگار یسال تو هفته اولشم😬😬😬

هشتم ندیدی پسسسس

من دو تا بچه تو ماه ۶از دست دادم لعنت به ماه ۶

برای منم خیلییییی دیر گذشت

من ماه ششم گیر کردم تو فروردین مگه دیگه از 15 فروردین به بعد روزا میگذره من تازه9 اردیبهشت میرم تو7

۶ و ۸ خیلی دیر میگذرن

کلا ماه شیش و ۷همینه انگار یکسال اون تویی

ماه ۶ برای من خیلییی دیر گذشت انگار چند سال بود ماه ۷ خیلی بود سریع گذشت ما ۸ هم زیاد دیر نگذشت ولی خب پر از درد بود برام روزی یه درد جدید و وحشتناک تا الان ک ماه ۸ فردا تموم میشه میرم تو ۹ ماه درد دارم ببینم ماه ۹ چجوری میگذره

خیلی ی

چون تو فروردین‌ ماهیم .حالا ما ۹ رو ندیدی😁

شش وحشتناک دیره میره جلو

ماه نه وارد میشود نه اصن دهن ادم رو سرویس میکنه

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد