چرا این ماه ششم اینقد دیر میگذره

۶ پاسخ

آره.دقیقا

تنها ماهی که زودمیگذره ماه آخره،یه عالمه کار داری ماهم مثل برق میاد میگذره میره به خودت میای داری میری بیمارستان واسه زایمان

بزارید به ماه هشت و نه برسید میفهمید دیر گذشتن چیه پدرم در اومد 😂

از ۵ ک بدتر نیس

خیلی سخت میگذرهه

۶ سال تو ماه ۶ گیر می‌کنی به جاش ۷ خوب میگذره

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری