سلام خانما ماه ششم چرا اینقدر دیر میگذره

۱۱ پاسخ

چون ماه هشتمم دیر میگذره🤓😁

برای من همه ی ماهاش دیر گذشت هر روزش به اندازه یک هفته زمان میبرد

من دوساله تو ماه هشتم

اره یکسال توشش گیرکردم😭

دقیقا منم برای ماه ششم همین تاپیک گذاشتم

ای دقیقا اثلا زمان نمیره🥴

اه متنفر بودم از ماه 6

بزاری برسی به 8/9اونموقع اصلانمیگذره

ماه آخر ک دیگه هیچییی

ماه قبل زود گذشت ولی ماه ششم خیلی داره دیر میگذره

سه ماه دوم همیشه دیر میگذره 😂

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری