چرا ماه 7 اینقدر دیر میگذره خدایا😵‍💫😬

۱۶ پاسخ

ماه ۹ و ندیدی 😂

واقعا🥲

دیگه چندروز دیگه تموم میشه میریم بسلامتی هشت

برای من ماه هفت طولانی ترین بود

هنوز ۸نیومدی ببینی چندسال میشه تا تموم بشه

دقیقا برا من که ماه هفت قشنگ یه سال گذشت

حالا به ماه ۹ بذار برسی اونوقت متوجه میشی چقدر دیر تر میگذره🥴

از چند هفتگی وارد ماه ۸ میشیم؟

واقعا

خصوصا هفته اخرش

ماه اخر برسی 😩😩از یه ور کمردرد از یه ور بی خوابی هر یه روز یه ماه میگذره

هشت دیر تر میگذره 🥴😂

حالا به هفته آخر نرسیدی اندازه کل این ۹ ماه طول میکشه برات😕😫

خخخخخ

هرچی میری بالاتر دیرتر میگذره

۸ و ندیدی🚶🏻‍♀️‍➡️ ۷ و من نفهمیدم ولی ۸ لامصب تموم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان آیناز و آراز مامان آیناز و آراز ۲ ماهگی
مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی