چرا این ماه ششم اینقدر دیر میگذرررره یعنی ماه هفتمم همینجوره؟؟؟

۱۶ پاسخ

چرا پس من میخوام آهسته تر بره جلو😂😂حس میکنم از بارداریم لذت نبردم 🫠

برا من تو ماه هشت که وارد شدم این حس اومد سراغم مگه میگذره😮‍💨

ماه هفت عالیه

وای آره چرا ۶ ماهگی اینجوریه🤦‍♀️ امیدوارم بقیش زود بگذره دوس دارم ببینم بچمو🥲

۶خیلی طولانی بود۷بدترازاون 😁حالاامیدوارم ۸زودبگذره تواردیبهشت

برای من ۶ خیلی زود گذشت
۷ داره خوب میگذره خداروشکر 😅

کلش دیر میگذره بابا
حالا بدنیا بیان نمیفهمی کی بزرگ شدن اینقدر که ماه های اول زود میگذره
حس میکنی هنوز بقدر کافی بوش نکردی و بغل نگرفتی

دقیقاااا ماه هفتم خیلی دیر میگذره بخدا انکار یکسال تو‌ماه هفتم

وایی ماه شیشم برامن یک سال گذشت تازه دوروزه وارد هفتم شد

ماه ششم زود میگذره اتفاقا ولی این فروردین تموم نمیشه

برای منی که بارداری اولم هست اولش دلم می خواست زود تموم شه چون حالت تهوع و اینا نداشتم ؛ بعدش وقتی به این فکر کردم که جمع بندی کنم تمرین ها و مهارت هام را برای نگه داری بچه و در کنارش مدیریت خونه ای که بزرگه ترجیح دادم دیرتر بگذره خیلی آهنم پایینه و همش خسته و بی حالم خیلی هم می خوابم همش تصورم اینه بچه بلند میشه شب گریه می کنه من متوجه نمیشم 😅

هنوز ماه هشتمو ندیدی😂

برای من تا اینجا خوب گذشته
ایشالله بقیه شم همینجوری بگذره

اصلا نمیگذره یه روزش یه قرررنه
خسته شدیم🥲

برای من ماه ۷ خیلی زود گذشت

از من پنج خیلی دیر گذشت 😭😭😭و سخت لامصب
شش چون با فروردین یکی بود دیر تموم شد😭

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عشقام مامان عشقام ۱۲ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وششم بارداری