وای خدایا چرا انقد دیر میگذره آخه
بارداری بارداری

۷ پاسخ

از ماه ۷ ب بعد انگا ی حلزونی اصن تمومی نداره

هووف هنوز مونده

کاش زودتر میگذشت هنوزم خوبه ماهای اخر برسیم دیگ چکارکنیم😑😂

شماهم درد واژن داری؟

ما توی نه گیر کردیم تکون نمیخوره

وای دقیقا 🥲🥲🥲😅😅

زوده اینو لگی من دو ساله توی نه ماهم😂

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی
مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۹ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱۲ ماهگی