خب استرس گرفتم...
این هفته های آخر چرا انقدر زود داره میگذره

تصویر
۱۱ پاسخ

همه دوست دارن زود بگذره شما شکایت میکنی🫠🫠

من دیگه نمیکشم فقط تموم بشه😭😭
انقد که درد دارم نه خواب دارم نه خوراک

اره برا منم زود میگذره میترسم، خونواده میگن بهتر خودم ولی میگم نه خیلی داره زود میره😅

من دقیقا تاریخم با شما یکیه و کم کم دارم ثانیه شماری میکنم برا اومدنش🤧🤤🥹ایشالا فقط سالم و سر وقت بیان این س هفتم بگذره زودددد😆🤸

شاید چون نمیخای زود زایمان کنی😂😂😂

اتفاقا خیلی دیر میگذره

دیررررر میگذره دیگ کم آوردم بخدا از الان درد دارم

اتفاقا برای من دیر میگذره
دوست دارم زودتر تموم بشه ازاینهمه استرس راحت بشم توشکم هست همش ترس

اتفاقا دیر میگذره هفته های اخر😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

واسه من انقدردیرمیگذرهههه

اره واقعااا😱 شما طبیعی میری یا سز؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی
مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی