چرا این هفته های آخر اینقدر دیر میگذره😭

۷ پاسخ

وای خییییلیییی دیر داره میگذره

من۱۱روز دیگه دارمم یعنی اصلا زمان نمگذره انگاری

اره واقعا خیلی دیر میگذره

ماه ششم خیلی دیر گذشت
ماه هفتم هم همینطور😕

منم ۳روز دیگه دارم عین سه سال داره میره جلو😭😭دیوانه شدم

مگه میخوای ۳۶ هفته زایمان کنی؟

تو هنوز جا داری من دو روز دیگه باید برم ۲ سال میگذرهه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان پارسا🤴 مامان پارسا🤴 ۹ ماهگی
مامان فراز♡ مامان فراز♡ ۸ ماهگی
مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری