چقد هفته های آخر دیر میگذره

۱۰ پاسخ

وای اصن نمیگذرههههه روزا و شبا خیلی طولانیییییی شد

کاش من هر چ زودتر برسم ب هفته شماها دیر گزشتنو ب جون میخرم😂

دقیقا

خیلی🫠

منم دوساله تو ۳۵ هفته گیر کردم🥲

نگوووووووووووووووو😭😭😭😭😭

اره واقعا دردم هم که داریم بدتره

اره واقعا

چون ذوق اومدنشو داری🥺

برا من داره زودمیگذره و استرس گرفتم🥲انگار هنوز امادگیه اومدنشو ندارم😑

سوال های مرتبط

مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی
مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان فراز♡ مامان فراز♡ ۸ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علی‌جاهد مامان علی‌جاهد ۱۲ ماهگی