۹ پاسخ

خیلی هم دیر میگذره

۲ماه اخر کلا دیر میگذره

هر سه تا که گفتی عزیزم تاثیر داره هم درد و سنگینی هم ذوق نینی هم واقعا تابستون دیر میگذره🤣🤣🤣

والا واسه من که زود میگذره، انگار دیروز بود فهمیدم باردارم، الان تو ۹ماهم

واقعا دیر میگذره😂 من ضربان قلب بچم یکم بالا پایین شده بود برای nst دکترم فرستاد منو بیمارستان دعا دعا می‌کردم نگهم دارن برای زایمان که خداروشکر دعام مستجاب شد😁🤭

هفته ها آخر خوبه روزا آخر هرروزش انگار یساله.
من چهارشنبه یا شنبه زایمانمه بخدا ک حس میکنم یساله تو امروز موندم

وای وای مگه میگذره اخه

نه واقعا دیر میگذره هم منتظریم زودتر بغلشون کنیم هم واقعا سنگین شدیم برای اونه من که کلافه شدم

زود میگذره اتفاقا

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی
مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان فراز♡ مامان فراز♡ ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ ماهگی
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی
مامان اِلویرا مامان اِلویرا ۷ ماهگی