هشت ماهگی و نه ماهگی اصن نمیگذره انگار ولی ماه های قبل چشم بهم زدن گذشته 😂
برای من ۶ماهگی دیرگذشت اونم چون فروردین بود.خب فروردین هم خودش تنهایی سه ماهه🤣🤣🤣🤣🤣
هشت برامن خیلی دیرگذشت ولی نه تاالان خداروشکر خوب بود
هر چقدر آدم نزدیک تر میشه دیر میگذره برا من این دو هفته آخر داره اندازه اون ۸ماه قبل میگذره😂😂😂
اینکه منم هفت ماهمه انگار نه ماهمه که بدتره 🤣
اره این ماه بگذره تموم بشه بقیه رو میشه یه کاری کرد😁😆
برامنم فقط همین ماه ۸دیر میگذره قبل اون اصلا متوجه نشدم ایشالله ماه ۹بهترباشع
برای من که دوماه اخر خیلی زود میگذره ولی 7ماه اندازه 7سال گذشت 😑
هرروزش ب اندازه ده روزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.