۹ پاسخ

هشت ماهگی و نه ماهگی اصن نمی‌گذره انگار ولی ماه های قبل چشم بهم زدن گذشته 😂

برای من ۶ماهگی دیرگذشت اونم چون فروردین بود.خب فروردین هم خودش تنهایی سه ماهه🤣🤣🤣🤣🤣

هشت برامن خیلی دیرگذشت ولی نه تاالان خداروشکر خوب بود

هر چقدر آدم نزدیک تر میشه دیر میگذره برا من این دو هفته آخر داره اندازه اون ۸ماه قبل میگذره😂😂😂

اینکه منم هفت ماهمه انگار نه ماهمه که بدتره 🤣

اره این ماه بگذره تموم بشه بقیه رو میشه یه کاری کرد😁😆

برامنم فقط همین ماه ۸دیر میگذره قبل اون اصلا متوجه نشدم ایشالله ماه ۹بهترباشع

برای من که دوماه اخر خیلی زود میگذره ولی 7ماه اندازه 7سال گذشت 😑

هرروزش ب اندازه ده روزه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان اِلویرا مامان اِلویرا ۶ ماهگی
مامان آیناز و آراز مامان آیناز و آراز ۲ ماهگی
مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۴ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱۲ ماهگی
مامان جان مادر مامان جان مادر ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی