چقدر ماه آخر داره انقدر دیر میگذره😭

۸ پاسخ

اره دقیقا.. من ک این دکترا گیحم کردن هفتمم گم کردم. 🫤

ارع بخدا😭از وقتی وارد ازوسط ماه هفتم وهشتم شدم همش دعوا س بیمون اصلا دلم خوش نیست نیست 🥲

همه ی ماه ها دیر میگذره🥲

برا من خیلی داره زود میگذره

دقیقا

خیلی به سختی 😶😶🥲🥲

ای گفتی انگار مونده فقط یه جا🥲

دیر و سخت

سوال های مرتبط

مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیناز و آراز مامان آیناز و آراز ۲ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی