هشت و نه میگن خیلی دیر میگذره
ارررررررررهههههههه
نه خیلیییییی دیر میگذره اندازه کل نه ماه برات میگذره همین ماه آخر از بس چشم انتظاری
برای من اوکی البته من اولشم
واسع منم دیرمیگذره
همش دیییییر میگزره مخصوصا اگه استراحتی باشی اووووف خسته شدم از تخت و دیوار کچ سفید
ماه نهممون ک فروردین یکسال طول میکشه😆😅
چه ماهی بود واقعا
من که یه هفته اس کیسه آبم پاره شده و بیمارستان بستریم
اره خیلی
ما دیگه طاقتمون تموم شده
من شبا تا صبح از بدن درد و اسید معدم خاب ندارم. صبحم باید واسه مدرسه و کارای خونه پاشم 🫠
دیشب تا الان درست حسایی نخابیدم از اسید معده ام الانم گلاب به روت پاشدم همش اسید بالا اوردم نمیدونم چیکار کنم😭
دیر میگذره و پر درد سر☹️🥲
آره خیلی
خیلی خدایی من 5 سال تو 33 هفتم
خیییلی
اصلا نمیگذره
رو هشت قفل شده🥲😪😭
وااااای منم دارم دیوونه میشمممم
وای آره نمیگذره لامصب
وای من الان ماه نهم هر روزش اندازه یک هفته میگذره خیلیییی کند دو هفته دیگه زایمانمه ولی انگار دوماه دیگه اس
نه داره زود میگذره برای من ولی ۷ خیلی دیر گذشت
آخ گفتیییی
آره بخدا دقیقآ من کلن کلافه شدم گفتم زود بگذرع ولی برعکس ماه8و9دیرگذشت خدابهت صبر بده
نگووو ۷ هم ک خیلی داره دیر میرههه😫😫
چ ماهی هس بخدا این 8
کفرم در اومده همش استرررس😩
ولی نه زود میزه
چی میشه یدفعه مثل فیلمابریم هفته۳۹
خیلییییییی
اووووف خیلییی بده 😓 دقیقااا
اره خیلی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.