چقدر این یکی دو ماه آخر دیر میگذره 🫠🫠🫠

۸ پاسخ

برای منم خیلی سخت اگر سبک بودم و درد نداشتم تحمل میکردم ولی هم درد دارم هم سنگین شدم با ی بچه کوچیک دیگه خسته شدم 😮‍💨😮‍💨

واقعا دیر میگذره،اون ۸ ماه یطرف این جاه اخر یطرف
انشالله همه بچه ها صحیح و سالم باشن و بموقع بدنیا بیان🥰
درد لگن خیلی سختهههه😑

تا دنیا نیومده یه دل سیررررررر بخواب

مخصوصا واسه منی که کلی هم درد لگن و کمر و واژن دارم

لذت ببر گلم دیگه این روزا نمیاد

خیلی من ک خسته شدم☹️

برا من داره زود میگذره ترسیدم از گذر زمان

من هیچی از بارداریم نفهمیدم انقد ک زود گزشت 🥴

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱۱ ماهگی
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان بنیامین و حسین مامان بنیامین و حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری