۱۰ پاسخ

اره دیر میگذره
ولی دوس دارم 🥲🤌🏻
چون دلم برا این حس ک تو شکممه تنگ میشه

دلت نخواد تموم شه كه بيخوابي در انتظارته

20روز مونده ومن کلافه ترینم

اره واقعا دیر میگذره

من اگه خدا بخواد دو روز دیگه دارم میرم بیمارستان آمپول فشار میزنن اما این دو روز انگاری صد سالهههه

آی برا من ماه هست لاکپشت بود ماه نه برزخ اصن نمیگذررره

اره خیلیی دیر میگذره
من ان‌شاءالله ۲هفته دیگه دارم
ولی هرروزشو دارم میشمارم🫠🫠

همش دیر میگذره انگار قفل شده دلم میخاد ببینم دخترمو شبیه کیه چه شکلی 🥹🥹🥹😂😂😂

خیلییییی

از نظر من که همه ماهاش دیر گذشت هیچکدوم برا من زود تموم نشد

سوال های مرتبط

مامان اِلویرا مامان اِلویرا ۷ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۹ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان کارِن👶🍬💜 مامان کارِن👶🍬💜 ۱۱ ماهگی