ماه هشت چقدر دیر و سخت میگذره...🫠🫠🫠

۱۶ پاسخ

حالا ماه ۹ نمیدونی چه سمیه

من اصلا هفت ماهگی و نفهمیدم

وای نگو من تازه واردش شدم

واسه من زود گذشت ولی

ماه ۷خیلی خوب بود
۸چون یکم دردا شروع شدن دیر میگذره
خودت خوبی؟دردات بهتر شدن؟

دقیقن فک کردم فقط خودم اینطورم خیلی سخته انگار ماه هشتم خداروشکر ماه هفتم خوب گذشت

طولانی ترین ماه بنظر من ماه شش بود

من دوست ندارم بگذره از زایمان میترسم

۸ اصلا نمیگذره😑

وااااااااااای ماه هفت خیلی بد بود خیلی دیر گذشت خیلی از امروز وارد ماه هشت شدم خداکنه زود بگذره

من ماه هفتمم اصلا انگار برام زود نمیگذره دردا زیاد شدن کلافه هم فقط میخوام تموم بشه وارد ماه بعدی بشم

اصلا نمیگذره 😶
با این شرایط ۹چی باشههه

دقیقا انگار اصلا نمیگذره

امروز چقد بروجردی هست هم ولایتی 🫂

وااای آاااااره خیلللللی طول میکشه
همه دردی هم داریم میگیریم 🥹

گوش شیطون کر واسه من داره زود میگزره برعکس ماه هفتم

سوال های مرتبط

مامان بنیامین و حسین مامان بنیامین و حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱۱ ماهگی
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی