۸ پاسخ

مال من ۳ هفته مونده
دارم از استرس آب میشم🫠

برا من مثل برق و باد میگذره و هنوز کلی کار نکرده دارم

برای من که مگم زود نگذره مثل باد میگذره

واسه من روزا اصلن نمی‌گذره هر یروز برام ی هفته طول می‌کشه 🥲

بزار۳۸رو رد کنی اون موقع متوجه دیر میشی 😂😂😂

برا من از ماه پنجم تا الان زود گذشته انشالله این یه ماه آخرم زود بگذره

اخ گفتیییی

والا همه ماها دیر میگذرن تو بارداری🫠

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی