۶ پاسخ

منم الان بستری هستم بخاطر خونریزی بهم بتا و سولفات زدن برام دعا کنید

اره عزیزم واقعا سخته منم هفته پیش بستری بودم

عزیزم انقباض چجور علائمی داره چجوریه میشه توضیح بدی

منم چند روز پیش بستری شدم بتا و منیزیم سولفات گرفتم اما خطای پزشکی بود بهم گفتن آب دورش ۵هست دو روز دیگ دنیا اومده شک‌ کردیم ترخیص کردم خودمو جای دیگ سونو دادم نکو روی ۱۲/۵همش اشتباه کردن

علائم زایمان زودرس داشتی ؟

چرا بستری هستی عشقم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان اِلویرا مامان اِلویرا ۶ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۳ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱۱ ماهگی
مامان جان مادر مامان جان مادر ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کارِن👶🍬💜 مامان کارِن👶🍬💜 ۱۰ ماهگی
مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی