۹ پاسخ

پس من چی بگم😭

ماه هشت سخت ترینه
نه باز بهتره چون نزدیک زایمان میشی

اصلا نمی‌گذره جنین بزرگ شده و درد و بی خوابی هم هست .
خدا کنه هممون سر وقت زایمان کنیم

هعی من ک استراحت مطلقم چی هرروزم یه ساله

منممممم روانی شدم😭

تاریخ زایمان کی زده تقریبی برات؟؟؟

وای ارع دقیقا منم نمیگذرع

والا منم نمی‌دونم من ک رو ۳۶هفته قفل شدم دیگه خسته شدممممم

راس میگی منم بی خوابم دو‌هفته اس …

سوال های مرتبط

مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی