چرا انقدر ماه های اخر دیر میگذرهههههه

۱۱ پاسخ

کلا بارداری دیر میگذره کدوم ماهش زود گذشت اخه؟

همش دیر میگذره🤦🏻‍♀️

آره خیلی من الان همش حس میکنم چند هفته تو ۳۱ گیر کردم

خوشت میاد زودتر بگذره شبا نتونی بخابی

بگیر راحت بخواب کیف کن
نینی هامونم به وقتش دنیا میان نگران نباش
برا من خیلی زود میگذره

اصلا نمیگذره

نمی‌گذره که😦

وای من که فک میکنم دو هفتس ۳۴هفته موندم

بخاطر اینکه انتظار می‌کشی روزها رو میشموری

یه ساله تو۷ماهم🥴😉😉

واای نگم بهت که چقدر طولانیه این اخرا

اره دقیقا

سوال های مرتبط

مامان هانا خانوم🫶 مامان هانا خانوم🫶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان آیناز و آراز مامان آیناز و آراز ۲ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد