وارد ماه نهم شدم🥹
دیر و سخت میگذرهههههه

تصویر
۱۰ پاسخ

چرا پس برا من انقدر زود میگذره😢😢

انگار روزا کش میاد

روز زایمان منم زده ۲۶ تیر ولی ایشالله اگه بشه میخوام سزارین کنم

عه باهمیم
🥰🥰

با منی

خوشبحالت ، تمام میشی

چه باهمیم🥺برا من تا اینجا خیلی زود گذشت امیدوارم این ۳هفته ام زود بگذره

وای از حالا هر یه هفتش هفت سال میگذره😐😐

بسلامتی عزیزم 🙏🏻❤️ماه هشت دیرگذشت؟

خداروشکر ایشالله به سلامتی بگذرونی و نینیتو بغل بگیری

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 ۶ ماهگی
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری