چرا پس برا من انقدر زود میگذره😢😢
انگار روزا کش میاد
روز زایمان منم زده ۲۶ تیر ولی ایشالله اگه بشه میخوام سزارین کنم
عه باهمیم
🥰🥰
با منی
خوشبحالت ، تمام میشی
چه باهمیم🥺برا من تا اینجا خیلی زود گذشت امیدوارم این ۳هفته ام زود بگذره
وای از حالا هر یه هفتش هفت سال میگذره😐😐
بسلامتی عزیزم 🙏🏻❤️ماه هشت دیرگذشت؟
خداروشکر ایشالله به سلامتی بگذرونی و نینیتو بغل بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.