روزهای آخرو بگو که کلا نمیگذره 🤦🏻♀️
واقعانمیگذره😢😢😢
تو هفته شما منم اینطور بودم
ولی العا نه
تو هم که ما رو گا ........دی خواهر 😂
زوده عزیز دلم
بزار لااقل ۳۶،۳۷ هفته رو تموم کنی
گناه داره اون بچه
خدایی نکرده دوست داری بره تو دستگاه ابجی
صبور باش عزیز دلم ،استراحت کن ،موزیک گوش کن ،یکم ورزش کن برات آسونتر بگذره این روزها
وای من که مینالم ۳۳ هفته چرا تموم نمیشه نگو که کلا دیگه کند میگذره🫠
برو بمون پیش خانوادت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.