۶ پاسخ

روزهای آخرو بگو که کلا نمیگذره 🤦🏻‍♀️

واقعانمیگذره😢😢😢

تو هفته شما منم اینطور بودم
ولی العا نه

تو هم که ما رو گا ........دی خواهر 😂
زوده عزیز دلم
بزار لااقل ۳۶،۳۷ هفته رو تموم کنی
گناه داره اون بچه
خدایی نکرده دوست داری بره تو دستگاه ابجی
صبور باش عزیز دلم ،استراحت کن ،موزیک گوش کن ،یکم ورزش کن برات آسونتر بگذره این روزها

وای من که مینالم ۳۳ هفته چرا تموم نمیشه نگو که کلا دیگه کند میگذره🫠

برو بمون پیش خانوادت

سوال های مرتبط

مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان مینل مامان مینل ۱۳ ماهگی
مامان پارسا🤴 مامان پارسا🤴 ۹ ماهگی