۵ پاسخ

صد سال میگذره

عزیزمممم حق داری انشالله به زودی نی نی قشنگت رو در آغوش میگیری

برا من خیلیییی زود داره میگذره واقعا نمی‌فهمم چطوری انقد زود گذشت که ۲۰ روز مونده کلا😑🥲
ولی دررررردامم هرروز داره بیشتر میشهههه 🤧

دقیقا💔💔

واقعا حق داری برای منم همینطوره

سوال های مرتبط

مامان هانا خانوم🫶 مامان هانا خانوم🫶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی