۷ پاسخ

واییی اره منم طاقتم رفت دیگه😂🫠

برای من باز اییینقد زود زود میگذره نگرانم چرا درد زایمان نمیگیرم

ب همون دلیل۳۸روز منم نمیگذره🫠

ماه هشت که دیرتر میگذره

تموم میشه ..فقط خداکن مریض نشیم زمستان..دخترمن مدرسه سخت ..والا یکماه نشد مریض شدن.

گلم پس ماچی بگم...

🤧🤧🤧

سوال های مرتبط