این سه ماه اخر چقدر دیر میگذره 😫

۸ پاسخ

از بس که چشم انتظاریم دور میگذره بنظرم باید ریلکس باشیم ک خودم امتحان کردم نتونستم🤣🤣🤣اگه شما میتونین ریلکس باشین😄

خیلییییییی 🥱🥵

حالا تو فق دوهفته مونده اخه

من تو پنج گیر کردم

وای برای من ماه ۷تموم نمیشد اصلا حالا ببینیم ۸چجوریه🫠

نگوووو من تو۶ماه گیرکردممممم

منو سما که تازه واردش شدیم از کجا فهمیدید دیر میگذره انرژی منفی به خودتون ندید انشالله زود و بسلامتی میگذرونیم🤲

ما بیچاره ها که تو سه ماه دوم گیر کردیم🤣چی بگیم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جان مادر مامان جان مادر ۸ ماهگی
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد