برای من تا 30 داشت خوب میگذشت الان تو 32 یم تو همین دوهفته انگار دوماه شده
آره بابا یه ساله تو فروردینیم
پس این شکم من کی بزرگ میشه
چون فروردینه
برای منم همش زود گذشت ب جز این فروردین😑
حالا بیای ماه بالاتر بدتر میشه😖 هفت اصن نمیخواد تموم شه انگار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.