اوف منم
وایی ماه ۶برای منم خیلی بد گذشت طولانی شد ولی نگران نباش ماه ۷انقد زودمیگذره کههه اصلا متوجه نمیشی
ماه هشت رو ندیدی 🤣
تا چند هفته تو شیشیم؟
من این هفته لامصب تموم نمیشه برم تو ماه هفت
برای منم دیر گذشت
نگو نگو🥲🥲🥲
خیلی 😕😕
خیلییییی دیر میگذره 😭
اخرای شیشی دیگه😁
برا من داره زود میگذره
موافقم هرروزش انگار۱۰ روزه
شش خیلی دیرگذشت برام هفت زودتر داره میره
همش دیر میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.