خانوما تا ۳۰هفته زود میگذره یا دیر🥲؟

۱۲ پاسخ

از من که تا الان خیلی زود گذشت.امیدوارم ازین به بعدم زود بگذره

من ک از هجده تا الان استپ کردم🥴🥴🥴🥴🥴

تا ۳۰ هفته خوبه
بعدش خیییلی دیر میگذره

من که دیر گذشت از ۲۷تا۳۰

دیر

از من‌که دور میگذره اق

مال من الان رفته رو دور تند😐

مال من که الان داره زود میگذره

ازسی هفتگی ب بعدزودمیگزره

وایی منم دل تو دلم نیست بشم ۳۰هفته🥺

من از 16 تا 30 هفتگی خیلی زود گذشت از 30 بع بعد نه😅

بستگی داره بهش فکر کنی یانه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد سامین🩵 مامان محمد سامین🩵 ۹ ماهگی
مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری