دقیقا منم تو۷ماه گیرکردم لعنتی تکون نمیخوره از جاش
اره ماه هفت خیلی طول کشید کاش ۸ زود و خوب بگذره بریم ۹ خیالمون راحت بشه
واقعا چرا ماه هفت تموم نمیشه.
منکه تو سونو آنومالی برام یک هفته جلوتر زده بود خوشحال بودم.
تا دیروز سونو رشد رفتم
یکهفته برام کم کرد تاریخ داد .
🤨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.