ایخدااا این ماه هفت چرا نمیگذره دل تو دلم نمونده نینی مو بقل کنم 😍🥲

۳ پاسخ

دقیقا منم تو۷ماه گیرکردم لعنتی تکون نمیخوره از جاش

اره ماه هفت خیلی طول کشید کاش ۸ زود و خوب بگذره بریم ۹ خیالمون راحت بشه

واقعا چرا ماه هفت تموم نمیشه.
منکه تو سونو آنومالی برام یک هفته جلوتر زده بود خوشحال بودم.
تا دیروز سونو رشد رفتم
یکهفته برام کم کرد تاریخ داد .
🤨

سوال های مرتبط

مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وششم بارداری
مامان عرشیا💙♥️ مامان عرشیا💙♥️ ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری