برای من از هفته 32 دیگه نمیگذشت!!
ینی انگار 6 هفته گذشت تازه اومدم تو 33 هفته
تا قبل 32 خیلی زود میگذشت
برسی به ۹ دیگه بدتره. خصوصا اگه تا تهش بری خیلی طولانی و کسل کننده هست مخصوصا برای ما طبیعیا ک وقت مشخص نداره
بازم شما ۳۲ هستید همین ک برسی ۳۳ میشه هزار برابر 😄ان شاالله که شما اینجوری نشید
دقیقا
حالا هشت ک خوبه باید نهو ببینی😂
۸ زود میره ۹ دیر میره داغونم😔
من ۵ ام زایمان دارم.یک ساله توی این هفته آخر گیر کردم
خیلی طولانیه جیگر☹️🤭 باید صبر کنی
۸سال میمونی تو ماه ۸😒
دقییقا اووففف خسته شدیم منکه دیگه از درد های کمرو لگن انگار فلجم ب زور راه میرم از ۳۳ شروع شده سختی هاش
۸ خیلی بده
خیلی چرته من که وارد ۸ شدم فرداش ج.گ شد😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.