چرا این ماه ۸اصلا نمیگذره تازه ۹روزش رفته🥲

۱۲ پاسخ

برای من از هفته 32 دیگه نمیگذشت!!

ینی انگار 6 هفته گذشت تازه اومدم تو 33 هفته

تا قبل 32 خیلی زود میگذشت

برسی به ۹ دیگه بدتره. خصوصا اگه تا تهش بری خیلی طولانی و کسل کننده هست مخصوصا برای ما طبیعیا ک وقت مشخص نداره

بازم شما ۳۲ هستید همین ک برسی ۳۳ میشه هزار برابر 😄ان شاالله که شما اینجوری نشید

دقیقا

حالا هشت ک خوبه باید نهو‌ ببینی😂

۸ زود میره ۹ دیر میره داغونم😔

من ۵ ام زایمان دارم.یک ساله توی این هفته آخر گیر کردم

خیلی طولانیه جیگر☹️🤭 باید صبر کنی

۸سال میمونی تو ماه ۸😒

دقییقا اووففف خسته شدیم منکه دیگه از درد های کمرو لگن انگار فلجم ب زور راه میرم از ۳۳ شروع شده سختی هاش

۸ خیلی بده

خیلی چرته من که وارد ۸ شدم فرداش ج.گ شد😢

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان مامان 😚 مامان مامان 😚 ۳ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان آمین مامان آمین ۳ ماهگی
مامان آنیل✨🍋‍🟩 مامان آنیل✨🍋‍🟩 ۲ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی