چرا ماه ۸ بارداری نمیگذره 🥲

۱۴ پاسخ

اره این آخرش خیلی طول میکشه😂 و اولش تا سه ماه

اااااااصلا نمیگذره

برای من از همه ماه ها بیشتر طول کشید 😭😭

ماه هفت خیلی زود برای من گذشت ولی هشت نمیرهههه

گیر کرده😤😤😤😤😤😤😤

برا منم همینجوره خیلی ماه سختیه هرچی درده تو این ماه گرفتم

بنظرم ماه نه دیر بگذره

اصلاااا ماه هشت و دوسش ندارم تا الان فقط واسم پر استرس بوده و درد🥲

داره میگذره که کلا بارداری به نظر من خیلی زود گذشت🙁🙁🙁

اصلا نمیگذره🤕🤕🤕

هفته آخرش لامصب اصلااااا جلو نمیره

برای من زود میگذره

برا من بد نبود
از ماه ۷ بهتر گذشت

من از تموم شدنش هیلی میترسم😭😭

سوال های مرتبط

مامان مامان 😚 مامان مامان 😚 ۳ ماهگی
مامان آمین مامان آمین ۳ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان آنیل✨🍋‍🟩 مامان آنیل✨🍋‍🟩 ۲ ماهگی
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۶ ماهگی
مامان Mersana🩷 مامان Mersana🩷 ۶ ماهگی
مامان دلاوین مامان دلاوین ۴ ماهگی