چرا این ماه آذر نمی‌گذره😭😭😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

برعکس تمام کسایی که گفتن ماه هشت خوب نمی‌گذره اما برای من خوب گذشت یعنی زود گذشت

آی گفتی یعنی کل پاییز و آذر گرفته دیگ حالم داره بهم میخوره لعنتی تموم شو دیگ خفمون کردی 🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮

این ماه قشنگ داره کش میا د و تمومی نداره

واقعا. کلافه شدیم

آذر ک گذشت من ازالان نگران دی ماهم

منم همین حسو دارم مخصوصا این نیمه ی دومش

نه اتفاقا زود گذشت، مهر دیر گذشت

چیکارش داری آخه بنده خدارو

🫠چون چش انتظاریم

اره خیلی کش داره لامصب

نمیدونم اگ فهمیدی ب منم بگو🥲

سوال های مرتبط

مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۱ ماهگی
مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان دلاوین مامان دلاوین ۴ ماهگی