این هشت ماه چرا نمیگذره حالم بد شددد

۱۶ پاسخ

من که تازه وارد ۸ شدم🫠

آره والا😶‍🌫️

من میگم چرا فرودین تمامی نداره که تمام شد الان باز مثل تو میگم اردیبهشت بیاد بره

حالا بیا ماه نهم اصلا نمیگذرههه

واسه من که خیلی زود گذشت به روی خودت نیار خودت سرگرم کن فیلم ببین مهمونی برو

ماه نهم اصلا نمی‌گذره دیگه 😭😭

ها والا این ماه هشت نه خیلی بد میگذره دیگه شبا از کمر درد پا درد میگذره روزا هم همین طور

چون افتاده تو فروردین بی صاحاب

من فکر مبکردم زود میگذره تازه اومدم تو هشت ماه امیدوارم هشت ماهم بگذره😂

هر روزش صد ساله

اره گفتی والله

هر شبش اندازه یه ساله اصلا شب ک میشه همه درد ها میاد سراغت

نمی‌گذره 🥺😂

من میگفتم برسم 8 زود میگذره سختش ماه 6 بود😂

۸ کلا سخت میگذره ولی ۹ اصلا نمیگذره🤣

ماه هشت واقعا دیر میگذره
دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان دلاوین مامان دلاوین ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۲ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی