چرا ماه هشت اصلا نمیگذره 😔

۱۷ پاسخ

۸خوب اومذی این نه ماه اصلا نمیگذره خواهر

برا من از همون اول که فهمیدم نمیگذشت. الان ماه نهم، هنوزم نمیگذره. فک می کنم تا ابد حامله‌ام

من یک. سال تو ماه هشت بودم

من الان دو هفتس ماه هشتم ولی فقط چند روز گذشته 😂

ماه هشت کش میاد لعنتی

یه هفته آخر اندازه ۱ سال زمان میبره تموم بشه لامصب

هشت شروعش وقتی به نهم میرسه دیگه بزور میگذره🥲🥲😬

اره منم حسابی کلافه شدم انگار سه ماهه تو ۸ ماهم

عزیزمممم
زیاد سخت نگیر و بهش فکر نکن وگرنه تو ماه نهم خیلی بیشتر اذیت میشی

دقیقاااا

ماه نهم رو ندیدی چ طول میکشه

وای دقیقا🥲از ما ۵ دیر رفت برام

آی گفتی

اتفاقا برامن از 7داره زود میگذره تاالان

😣😣😣😣خیلی وقته توشم

وایی من آخرای ۷ ام نمیگذره لامصب

از کی هشت ماه شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان دلاوین مامان دلاوین ۴ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۲ ماهگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان آمین مامان آمین ۳ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد