فکر کردم فقط من کلافه شدم😅
از وقتی اومدم ماه نه انگار چهل سال گذشته 😐😐
بیای بالاتر بدترهم میشه
🥴🥴🥴نمیگذره که هیچ دردا هم دوبرابر شده
تازه ماه هشتم من میگم خوبه
ماه نهم ک اصلا نمیگذره
من خودم و زدم ب بیخیالی تا دیروز حساب کردم رفتم تو ماه شیشم 😮💨
اهمیت نده میگذره🫡
ان شاالله بسلامتی
ای جان دقیقا زایمان بامنه
واقعا نمیگذرع
نمیگذره واقعا 😥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.