چرا نمیگذره؟؟!!! 🥹

۱۲ پاسخ

ای کاش من هم هفته شما بودم الان...استراحت مطلقم خیلی دیر میگذره

اصلا از هفته ۲۴ ب بعد قفله انگار

آره دقیقا منم دیگه دارم کم میارم🥺

دقیقاااا

اره والا
خسته شدیم

اصلا نمیگذره

نفسم بالا نمیاد🥲

آی گفتی

واقعا چرا نمیگذرهههه؟؟؟!!!

آره بخداااا... زدم به سیم آخر دیگه

دقیقا😕

هعي..🥴🥴🥴

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دلاوین مامان دلاوین ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی