فعلن برو بخاب سیر خاب بشی دیگ خبری از خاب نیس
منم یکشنبه زایمانمه
هم دیر میگذره، هم کلی کار مونده،
هم ج ن گ ولمون نمیکنه.....
تا دوشنبه نمیگذره..من چی بگم..یک ساله تو خردادم انگارم😅
دیگه برای شما که گذشته فقط سه چهار روز داری من چی بگم پس😃
چند روز زایمانته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.