دوشنبه زایمان که لعنتی نمی‌گذره روزا🥹🥹😮‍💨😮‍💨

۵ پاسخ

فعلن برو بخاب سیر خاب بشی دیگ خبری از خاب نیس

منم یکشنبه زایمانمه
هم دیر میگذره، هم کلی کار مونده،
هم ج ن گ ولمون نمیکنه.....

تا دوشنبه نمیگذره..من چی بگم..یک ساله تو خردادم انگارم😅

دیگه برای شما که گذشته فقط سه چهار روز داری من چی بگم پس😃

چند روز زایمانته؟

سوال های مرتبط

مامان ویهان👼🏻🩵 مامان ویهان👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی