۲۲ پاسخ

توکه هنوز 37هفته ای😐
تا40هفته وقت داری هنوز😐

من باوجوداینکه خیلی اذیت میشم ولی دوس دارم تالحظه آخر بمونه که خوب رشد کنه و وزن بگیره

من دیگه هیچی نمیگم🙁

هنوزه زوده

منم موندم هنوز

منم موندم نگران نباش

منم موندم حاظر

منم اینجام 🤪

منم هنوز زایمان نکردم

👋🏼🥲🤦🏼‍♀️

من کع از کمر درد دل درد دارم دیوانه میشم انقباض دارمممم😥😥

اوو هنوز وقت داری ماها هنوز نزاییدیم😂🥲😭

اره واقعا دیر میگذره این آخرااااا😮‍💨🫩

ننننن فقط تو نیستی منم موندمممم😭😂😂😂😂😂

همش سمت چپ بایدبخوابم زیرم بالش میزارم

منم دارم میگم مردم بخدا بیا دیگه دردونه ی قلبم🤪شعر شد🤣

منم هستم دوهفته وقت دارم تلاش کنم زایمون کنم خیلی سخت شده خوابمون

منم هستم نگران نباش تنها نیستی

منم موندم🖐😄

مگه ۳۷ نیستی؟!زوده دیگه

واقعا کی میزائیم
من آنقدر فشار رو واژنمه دیوونه شدم تو خواب از لگن درد پا میشم

منم موندم عزیزم تنها نیستی 😂🤦🏼‍♀️
دکترم بهم گفته دوشنبه بیا برای معاینه ،دعا دعا میکنم همون روز زایمان کنم

من شنبه تموم میشه دیگه🫠

سوال های مرتبط

مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۱۲ ماهگی
مامان کلوچه🍪👶🏻 مامان کلوچه🍪👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان مامان پسرام 😍 مامان مامان پسرام 😍 روزهای ابتدایی تولد