توکه هنوز 37هفته ای😐
تا40هفته وقت داری هنوز😐
من باوجوداینکه خیلی اذیت میشم ولی دوس دارم تالحظه آخر بمونه که خوب رشد کنه و وزن بگیره
من دیگه هیچی نمیگم🙁
هنوزه زوده
منم موندم هنوز
منم موندم نگران نباش
منم موندم حاظر
منم اینجام 🤪
منم هنوز زایمان نکردم
👋🏼🥲🤦🏼♀️
من کع از کمر درد دل درد دارم دیوانه میشم انقباض دارمممم😥😥
اوو هنوز وقت داری ماها هنوز نزاییدیم😂🥲😭
اره واقعا دیر میگذره این آخرااااا😮💨
ننننن فقط تو نیستی منم موندمممم😭😂😂😂😂😂
همش سمت چپ بایدبخوابم زیرم بالش میزارم
منم دارم میگم مردم بخدا بیا دیگه دردونه ی قلبم🤪شعر شد🤣
منم هستم دوهفته وقت دارم تلاش کنم زایمون کنم خیلی سخت شده خوابمون
منم هستم نگران نباش تنها نیستی
منم موندم🖐😄
مگه ۳۷ نیستی؟!زوده دیگه
واقعا کی میزائیم
من آنقدر فشار رو واژنمه دیوونه شدم تو خواب از لگن درد پا میشم
منم موندم عزیزم تنها نیستی 😂🤦🏼♀️
دکترم بهم گفته دوشنبه بیا برای معاینه ،دعا دعا میکنم همون روز زایمان کنم
من شنبه تموم میشه دیگه🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.