۷ پاسخ

راستش من بارداری خیلی عذاب کشیدم ولی از وقتی بچم کولیک داره فهمیدم بارداری خیلی بهتر بود😭😭😭

وا خاهر37 هفتته
من چی بگم ک 40هفتم

بچه من هنوز دنیا نیومده🫠

من چي بگم ديگه😐😐🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

۲ هفته هم نکهش دار خودتم اونجوری بعدا راحت تری

36 هفته اید اخه گناه داره جاش خوبه دیگه مامانش

خب عزیزم ۳۷هفته زوده ..

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان پناه👧🏻🤰🏻 مامان پناه👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد