چرا این ۳۸هفته نمیگذره 😭😢

۳ پاسخ

واخ خداروشکر که ب این هفته رسیدی ایشالا بسلامتی بگذرونی راحت زایمان کنی
برا منم دعا کن بسلامتی ب ۳۸ برسم🤲🏻❤️

برای من خیلی داره زود میگذره و من بشدت ترسیدم😂🥴

هرچی به هفته های آخر نزدیک میشیم دیر تر میگذره

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۲ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۱ ماهگی
مامان آیهان 🐥🐣👶🏻 مامان آیهان 🐥🐣👶🏻 ۲ ماهگی