دخترا چرا ماه 7 اصلا زود نمیگذره اوووف

۱۳ پاسخ

ماه نهم که نمی‌گذره ن هفتم

در طاقت فرسا بودن ماه نه همین و بگم که
دارم فکر میکنم اگه همین الان بدنیا بیاد چقدر خوب میشه😂😂😂

برای من اولین روز جنگ ماه هفتم شروع شد با استرس زود گذشت

ماه ۷ زود بگذره هم این فروردین تموم بشو نیست 😂

هفت ک خوبه ، بزار بیای تو ۹ ماه😂🥴

برای هرکس متفاوته با توجه به شرایطی که توشه
ولی برا من ماه هفت مث جهنم گذشت بستری هم شدم معاینه هم شدم روانم متلاشی شد کلا
امیدوارم هشت زود تموم شه

هفت وهشت زود میگزره ماه ۹لاک پشتی میگزره

من ۷ خوب بود ۸ همش درگیر دکترم

اره دقیقا به نظر من ماه هفتم خیلی دیر میگذره

برای من خیلی زود گذشت🥹

چون هنوز ماه نه رو نیومدی 🥹😂

اووو8وندیدی😂😂

بنظرم ماه ۸بدتره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیلا 🍓🤍 مامان آیلا 🍓🤍 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی