ماه نهم که نمیگذره ن هفتم
در طاقت فرسا بودن ماه نه همین و بگم که
دارم فکر میکنم اگه همین الان بدنیا بیاد چقدر خوب میشه😂😂😂
برای من اولین روز جنگ ماه هفتم شروع شد با استرس زود گذشت
ماه ۷ زود بگذره هم این فروردین تموم بشو نیست 😂
هفت ک خوبه ، بزار بیای تو ۹ ماه😂🥴
برای هرکس متفاوته با توجه به شرایطی که توشه
ولی برا من ماه هفت مث جهنم گذشت بستری هم شدم معاینه هم شدم روانم متلاشی شد کلا
امیدوارم هشت زود تموم شه
هفت وهشت زود میگزره ماه ۹لاک پشتی میگزره
من ۷ خوب بود ۸ همش درگیر دکترم
اره دقیقا به نظر من ماه هفتم خیلی دیر میگذره
برای من خیلی زود گذشت🥹
چون هنوز ماه نه رو نیومدی 🥹😂
اووو8وندیدی😂😂
بنظرم ماه ۸بدتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.