اوووف یکساله که تو هفت ماهم اصن نمی‌گذره🥴🥴

۸ پاسخ

فقط ۶ماهگی خیلی دیر گذشت برامن فعلا ک خوبه تا ببینم بقیش چجوریه

خداکنه

خانوما ی سوال دارم از مادرهایی ک سابقه زایمان طبیعی داشتن
زایمان طبیعی واقعا تو سایز و ...واژن خیلی تاثیر می‌ذاره من خیلی فکرم درگیر اینه ک نکنه واژن گشاد بشه تو کیفیت رابطه خیلی تاثیر می‌ذاره آخه

آی گفتی تموم نمیشه اصلا
دیروز بهداشت بودم گفت تو چرا گیر کردی هفتت رد نمیشه هردفه میایی همش تو بیست و خورده ای😂😂

منم یکسال بقول شما تو هفت ماهگی بودم 😂😂😂مندامروز تازه وارد هشت ماهگی شدم😍😍هشت ماهگی سلام

وای نگو من ۵ و ۶ دهنمو صاف کرد

آره خیلی دیر میگذره

من ۶‌ماهگیم انقد دیر گذشتتت

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان طلا💙💛 مامان شاهان طلا💙💛 ۷ ماهگی
مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی