هفت ساعته تو جاده ام خدا رحم کنه ب تودلیم 🥲🫂🥴🥴🥴

تصویر
۱۵ پاسخ

خدا پشت پناهتون
تو جاده اگه جا هست بزنیم کنار یه کم استراحت کن دراز بکش یه جا نشستن اذیت میشی

خدا به همراتون
من بشدت فوبیای جاده دارم 🥲

طول سرویکس و جفت اوکی باشه مشکلی نداره گلم

وای خیلی داغون میشی🥲🥲

حتمن پیاده شو یکم راه برو

من رفتم هیچی نمیشه

ای خدانمیدونم چراشب توجاده دلم میگیره الان دیدم حالم بدش دلم یجوری شد🫣

چرا عشقم

کجا داری میری عزیزم بسلامتی

وای تورو خدا راه برووو حتما عقب دراز شو
اسپاسمم دل و روده میشی

احسنت👏

اگه‌طول سرویکست اوکی بوده نگران نباش

تو دلیت چیزیش نمیشه خودت بعدش امکان داره اذیت بشی

هر دو ساعت پیاده شو تا خون بگرده تو بدنت خون ب بچه برسه

چرااا کجا رفتی بلا

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان ماهان آیهان🤰🏻 مامان ماهان آیهان🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان شاهان طلا💙💛 مامان شاهان طلا💙💛 ۷ ماهگی
مامان ببجیم مامان ببجیم روزهای ابتدایی تولد
مامان :عماد😊هامان مامان :عماد😊هامان ۳ ماهگی