من دوهفته ای میشه تو ۳۰موندم 😩🥴چرا نمیگذره

۴ پاسخ

از اینجا به بعد همش گیری😂 بعدش که به هفته من میرسی دیگه استرس میگیری که کی بیاد🥲

والا من سه ساله هفته 25گیر کردم🤣

عزیزم شما حرکات نی نی خوبه
من از دیشب خیلی ضعیف و کم شده صبح انقد شیرینی جات خوردم تا به زور چندتا حرکت کرده

منم😅😅😂😂😂🤣🤣🤣من انقد منتظرم تموم شه تموم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری