۹ پاسخ

منم تو 27موندم 😂27هفته5روزمه

وای این ماه خیلی دیر گذشتتتتت واسه من همینجوریش نمیگذره سونو ام ک رفتم سه روز عقب انداخت تاریخ 🫤🫤🥲

منم تو این 34موندم تموم نمیشه 😅

کلا این ماه هفت اصلا نمیگذره😫😢🤦🏻‍♀️

۲۹ برسی چی میگی

منم دقیقا 😂

منی ک تو ۳۵ گیرکرده نمیگذره🙂

اره ماه هفت خیلی دیر میگذره

برسی ب هفته من چی میگی پس

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۸ ماهگی
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی