۷ پاسخ

من ماه شش دیر گذشت هفت خوبه
هشتم خدا بزرگه😂

دقیقا منم انگار یه ساله تو ۱۹ گیر کردم 🥲

دقیقاااا

سلام مامانا من رفتم سونو هشت ماهگی گفتن ک کلیه جنین ورم دارع بنظرتون باید چکار کنم

یکی هفت این جوری یکی هم ماه آخر اصلا نمیگزره من دلم میخواست الان 38 بودم 😭

من تازه رفتم ۲۸ تز نظر منم دیر میره داره
ماه شش زود رفت

😃کلا ماه هفتم همینه

سوال های مرتبط

مامان اِلارا مامان اِلارا ۸ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان عسل مامان عسل ۱۳ ماهگی
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی