چرا هفته ها نمیگذره

۱۰ پاسخ

من ۱ساله تو ۶ ماهگیم

ولی من احساس می کنم زمان زود میگذره

کلا هفته ۲۰ تا ۳۰ دیر میگذره

زن داداشم میگه هرچی به ماه های اخر نزدیک شی دیرتر میگذره

حامله نبودم الان سال دیگه،نوروز بود😐

واقعاااا
من انگار یساله حاملم☹️🫠

واقعا من حامله نبودم همش تولدم بود امروز به زور رسید

میای گهواره تقویمو نگاه نکن بعد یکی دوروز سر بزن میبینی عه گذشته من اینجور میکنم دیگ😮‍💨🫠

منم انگار صدساله تو ۲۴ موندم😂🥲

واقعا اصلا نمیره

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان هانا 🐰 مامان هانا 🐰 هفته بیست‌وهشتم بارداری