کی تموم میشه این هفت ماهگی اصن نمیگذره خسته کننده شد

۸ پاسخ

دقیقا ۶زود تموم شد ولی این ۷نمیگذره

واس منم ۷ طولانی بود 8 خیلی بهتره

من که دو سال تو ۶ ام😂😂😂

ماه نه که اصلا نمیگذره چی من هلاکم دوقلو

واسه منم نمی‌گذره

دقیقا منم هر چه نگاه کنم کمتر ۸۰ روز نمیشه
وکلا این سه ماه خیلی سخت میگذرن لامصب

توی اینیستا گرام یا یوتیوب بری چند ساعت هستی توش مشغول میشی اونم خوبه زمانو زود میگذرونه 😂💔

سر خودتو گرم کن با خواب یا غذا فیلم یا اینترنت من هی اینجوری میکنم وقتی میام سر خودم میبینم شب شده و ی روز گذشته برا همین خیلی زود میگذره برام

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۸ ماهگی
مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی
مامان مهوای مادر مامان مهوای مادر ۹ ماهگی